flag
shoar

توافق نامه سطح خدمت

۱- مقدمه

 تارنمای شرکت توزیع برق استان مرکزی به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق سایت مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نمایید.

 برای ارتباط با هر واحد از گزینه دپارتمان واحد مورد نظر را انتخاب نمایید .

به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

تارنمای شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

 

۲-هدف

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، کیفیت تحویل خدمت  برای تمامی مشترکین، متقاضیان و استفاده کنندگان در صنعت برق کشور در هر دو دسته حقیقی و حقوقی مورد توافق قرار گیرد.

 

 ۳-مسئولیت 

این شرکت موافقت می­کند که خدمت مورد نظر به ترتیب زیر ارائه شود:

مسئولیت ارائه خدمت :

فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع برق استان مرکزی می باشد.

 مسئولیت کاربران :

بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت به دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع برق استان مرکزی می باشد.

۴-تعهدات متقابل خدمت­گیرنده و دستگاه اجرایی

خدمات اطلاع رسانی:

مشاهده اخبار و اطلاعیه های مرتبط با شرکت توزیع برق استان مرکزی و صنعت برق

مناقصه ها/ مزایده های صنعت برق

اطلاعات مورد نیاز مشترکین و متقاضایان برق

اطلاعات مورد نیاز مشترکین برق برای مدیریت مصرف

ارائه خدمات به کارکنان و کاربران از طریق صفحه شخصی

اعلام تعرفه های برق در سال های گوناکون

قوانین و مقررات

اخبار و اطلاعیه ها

برخی خدمات الکترونیکی (غیرحضوری)

 خدمات تعاملی :

خدمات مرتبط با متقاضیان و مشترکین مانند درخواست انشعاب و ...

رسیدگی به شکایات

 خدمات تراکنشی:

خدمات مرتبط با مشاهده و پرداخت صورتحساب برق مصرفی

دسترس پذیری :

این خدمات همواره در دسترس می باشند وموارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق این تارنما اطلاع رسانی می گردد.

 نگهداری و تغییرات خدمت :

در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.

 گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی :

ارائه کننده سرویس سالانه و یا در دوره های زمانی درخواستی (به درخواست مدیران شرکت یا سازمانهای بالادستی) گزارش استفاده بهره برداران از خدمات را ارائه خواهد نمود.

۵-هزینه­ ها و پرداخت­ها

هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین و تعرفه های مصوب صنعت برق محاسبه می گردد.

 ۶-دوره عملکرد

این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ ۲۹/۱۲/۹۹ و تحت امضای مدیریت عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اعتبار دارد.

این توافقنامه سطح خدمت حداکثر تا [مدت زمان] یعنی زمانی که اصلاح، جایگزین شده یا با موافقت دو جانبه هر دو سازمان به امضاء برسد، اعتبار دارد. (برای خدمات G۲G )

در پایان ۲۹/۱۲/۹۹ یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد
۷-خاتمه توافقنامه

در زمان فسخ و پایان خدمت ، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره برداران تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد.

محرمانگی اطلاعات

کلیه اطلاعات بهره برداران از این تارنما محرمانه تلقی شده و شرکت توزیع برق استان مرکزی در حفظ آن کوشا خواهد بود. 

تنظیمات قالب

گفتگوی آنلاین