flag
shoar

دفتر روابط عمومی

سمت : دفتر روابط عمومی

نام و نام خانوادگی : علی رضایی
تحصیلات :
اطلاعات تماس
تلفن مستقیم : 08632225009
شماره داخلی 1040
نمابر ۰۸۶۳۲۲۳۳۶۰۷ -۰۸۶۳۲۲۲۴۲۰۰۷
پست الکترونیک : public(at)mpedc.ir
سوابق کاری
کارشناس نظارت بر فروش انشعاب مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین مدیر دفتر روابط عمومی
سوابق تحصیلی
فوق لیسانس مدیریت بازرگانی
شرح وظایف

ردیف

شرح

روزانه

هفتگی

ماهیانه

دوره ای

1

دریافت اهداف ، سیاستها و خط مشی از مدیر عامل

     

*

2

تلاش‌ برای‌ شناساندن‌ شرکت و اهداف‌ و خدمات‌ آن‌ به‌ جامعه‌ و مخاطبین‌ خاص‌  آن‌ از طرق‌مختلف‌

*

     

3

برنامه ریزی ، سازماندهی و نظارت بر کلیه امور دفتر روابط عمومی شرکت

 

*

   

4

برنامه ریزی لازم جهت آگاه ساختن مردم از فعالیتها ، سیاستها و پیشرفتهای سازمان از طریق رسانه های جمعی و ارتباط گروهی

   

*

 

5

حضور فعال در جلسات تصمیم گیری اعم از شورای معاونین ، مدیران و .. حسب مورد و درخواست

   

*

 

6

تهیه و تنظیم کلیه فعالیتهای ارتباطی اعم از انتشارات ، چاپ پیامهای خبری و تبلیغی

     

*

7

نظارت ، همکاری ، هماهنگی و مشارکت در برپایی سمینارها ، گردهمایی ها، نشست های عمومی و بازدیددها

     

*

8

برنامه ریزی، مشارکت و فراهم کردن امکانات لازم برای شرکت در نمایشگاه ها به منظور معرفی خدمات سازمان و جلب همکاری متقابل مردم

     

*

9

پیش بینی و انجام مصاحبه های اختصاصی و کنفرانس های مطبوعاتی رادیویی و تلویزیونی  با نمایندگان و خبرنگاران رسانه های جمعی

     

*

10

نظارت بر ضبط برنامه های صوتی و تصویری از مراسم مصاحبه ها ، سمینارها  و کنفرانس ها و نظارت بر تهیه عکس و اسلاید از فعالیتهای شرکت ، ارائه مشاوره و پیشنهاد لازم در این بخش

     

*

11

ایجاد هماهنگی و همکاری با روابط عمومی توانیر، وزارت نیرو و شرکتها و موسسات دیگر

 

*

   

12

برنامه ریزی جهت انعکاس گزارشهای عملکردی و فعالیتهای شرکت

*

     

13

برنامه ریزی و نظارت بر انجام تشریفات در نشستهای عمومی و مراسم

*

     

14

نظارت بر درج آگهی در مطبوعات و سفارش تیزرهای تلویزیونی

     

*

15

کوشش به منظور دستیابی به الگوی مصرف مناسب برای برق خانگی،تجاری،صنعتی و... از طریق ایجاد آگاهی در شهروندان و ترویج فرهنگ صرفه جویی در  مصرف برق

     

*

16

بررسی و انتخاب پیامها ، یادداشتها ، گزارشات ، مقالات ، عکس ها و موارد دیگر و انتخاب مناسب ترین متن و عکس برای انتقال پیام های شرکت

 

*

   

17

تهیه‌ جوابیه و پاسخ به شکایات مشترکین از طریق رسانه ها

*

     

18

سنجش‌ افکار کارکنان، مشترکین و مسئولین‌ در زمینه‌های‌ مختلف‌ و ارائه‌ نتایج‌ به‌  مدیران‌ ارشد شرکت

     

*

19

مطالعه و بررسی دیدگاه افکار عمومی نسبت به اقدامات انجام شده در شرکت

     

*

20

تصمیم سازی در خصوص سیاست های خبری، تبلیغی ، انتشاراتی، آموزشی و  مطالعاتی سازمان.

   

*

 

21

نظارت بر حسن اجرای سیاست های سازمان در حوزه روابط عمومی.

*

     

22

تصمیم سازی در خصوص بهبود و گسترش هر چه بیشتر ارتباط متقابل میان مسئولان

و کارکنان شرکت و نظارت بر حسن اجرای سیاست های ابلاغی.

*

     

23

ارتباط و تعامل با سرویس های خبری مرتبط با حوزه کاری سازمان و برنامه ریزی  بازدیدهای دوجانبه میان سازمان و نهادهای خبری

     

*

تنظیمات قالب

گفتگوی آنلاین