ردیف
|
شرح
|
روزانه
|
هفتگی
|
ماهیانه
|
دوره ای
|
1
|
دریافت اهداف ، سیاستها و خط مشی از مدیر عامل
|
|
|
|
*
|
2
|
تلاش برای شناساندن شرکت و اهداف و خدمات آن به جامعه و مخاطبین خاص آن از طرقمختلف
|
*
|
|
|
|
3
|
برنامه ریزی ، سازماندهی و نظارت بر کلیه امور دفتر روابط عمومی شرکت
|
|
*
|
|
|
4
|
برنامه ریزی لازم جهت آگاه ساختن مردم از فعالیتها ، سیاستها و پیشرفتهای سازمان از طریق رسانه های جمعی و ارتباط گروهی
|
|
|
*
|
|
5
|
حضور فعال در جلسات تصمیم گیری اعم از شورای معاونین ، مدیران و .. حسب مورد و درخواست
|
|
|
*
|
|
6
|
تهیه و تنظیم کلیه فعالیتهای ارتباطی اعم از انتشارات ، چاپ پیامهای خبری و تبلیغی
|
|
|
|
*
|
7
|
نظارت ، همکاری ، هماهنگی و مشارکت در برپایی سمینارها ، گردهمایی ها، نشست های عمومی و بازدیددها
|
|
|
|
*
|
8
|
برنامه ریزی، مشارکت و فراهم کردن امکانات لازم برای شرکت در نمایشگاه ها به منظور معرفی خدمات سازمان و جلب همکاری متقابل مردم
|
|
|
|
*
|
9
|
پیش بینی و انجام مصاحبه های اختصاصی و کنفرانس های مطبوعاتی رادیویی و تلویزیونی با نمایندگان و خبرنگاران رسانه های جمعی
|
|
|
|
*
|
10
|
نظارت بر ضبط برنامه های صوتی و تصویری از مراسم مصاحبه ها ، سمینارها و کنفرانس ها و نظارت بر تهیه عکس و اسلاید از فعالیتهای شرکت ، ارائه مشاوره و پیشنهاد لازم در این بخش
|
|
|
|
*
|
11
|
ایجاد هماهنگی و همکاری با روابط عمومی توانیر، وزارت نیرو و شرکتها و موسسات دیگر
|
|
*
|
|
|
12
|
برنامه ریزی جهت انعکاس گزارشهای عملکردی و فعالیتهای شرکت
|
*
|
|
|
|
13
|
برنامه ریزی و نظارت بر انجام تشریفات در نشستهای عمومی و مراسم
|
*
|
|
|
|
14
|
نظارت بر درج آگهی در مطبوعات و سفارش تیزرهای تلویزیونی
|
|
|
|
*
|
15
|
کوشش به منظور دستیابی به الگوی مصرف مناسب برای برق خانگی،تجاری،صنعتی و... از طریق ایجاد آگاهی در شهروندان و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف برق
|
|
|
|
*
|
16
|
بررسی و انتخاب پیامها ، یادداشتها ، گزارشات ، مقالات ، عکس ها و موارد دیگر و انتخاب مناسب ترین متن و عکس برای انتقال پیام های شرکت
|
|
*
|
|
|
17
|
تهیه جوابیه و پاسخ به شکایات مشترکین از طریق رسانه ها
|
*
|
|
|
|
18
|
سنجش افکار کارکنان، مشترکین و مسئولین در زمینههای مختلف و ارائه نتایج به مدیران ارشد شرکت
|
|
|
|
*
|
19
|
مطالعه و بررسی دیدگاه افکار عمومی نسبت به اقدامات انجام شده در شرکت
|
|
|
|
*
|
20
|
تصمیم سازی در خصوص سیاست های خبری، تبلیغی ، انتشاراتی، آموزشی و مطالعاتی سازمان.
|
|
|
*
|
|
21
|
نظارت بر حسن اجرای سیاست های سازمان در حوزه روابط عمومی.
|
*
|
|
|
|
22
|
تصمیم سازی در خصوص بهبود و گسترش هر چه بیشتر ارتباط متقابل میان مسئولان
و کارکنان شرکت و نظارت بر حسن اجرای سیاست های ابلاغی.
|
*
|
|
|
|
23
|
ارتباط و تعامل با سرویس های خبری مرتبط با حوزه کاری سازمان و برنامه ریزی بازدیدهای دوجانبه میان سازمان و نهادهای خبری
|
|
|
|
*
|