flag
shoar

دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری

سمت : دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری

نام و نام خانوادگی : محمد علی آقا
تحصیلات :
اطلاعات تماس
تلفن مستقیم : ۰۸۶۳۲۲۲۸۳۰۳
شماره داخلی 1070
نمابر
پست الکترونیک : toseh.tahavol(at)mpedc.ir
سوابق کاری

کارشناس سیستم های نوین مدیریتی

کارشناس مسئول برنامه ریزی آموزشی

رئیس گروه آموزش و مدیریت دانش

مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری

سوابق تحصیلی

فوق لیسانس مدیریت صنعتی

شرح وظایف

ردیف

شرح

روزانه

هفتگی

ماهیانه

موردی

1

نوسعه، اجرا و بهبود فرایند های مرتبط در حوزه تحت سرپرستی

       

2

نظارت بر صدور احکام ترفیعات افزایش حقوق سالیانه ، فوق العاده جذب ،نقل و انتقال کارکنان و ... بر اساس دستورالعملها و آیین نامه های مربوطه

       

3

اخذ مجوزهای استخدامی لازم بر اساس طرح های تامین نیروی انسانی به منظور به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت و انجام مراحل آزمون و استخدام و نظارت بر امور استخدامی شامل آزمون استخدامی ، تشکیل پرونده ، دریافت گواهیهای سلامت

و سوء پیشینه و تاییدیه مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت ، انجام مصاحبه ، اخذ تاییدیه از هسته گزینش بر اساس آیین نامه نیازسنجی به منظور استخدام پرسنل جدید
       

4

نظارت بر ثبت اطلاعات و آمار در سیستم HRS و سایر اطلاعات و آمار مورد نیاز مراجع ذیصلاح

       

5

شرکت در کمیته های برون سازمانی و دورن سازمانی بر اساس دستورالعملها و آیین نامه های صادره از مراجع ذی صلاح به منظور احقاق حقوق کارکنان و شرکت

       

6

نظارت بر انجام خدمات رفاهی کارکنان به منظور حفظ سلامت و افزایش بهره وری و تامین رضایت کارکنان

       

7

بازنگری آیین نامه ها و دستورالعملهای داخلی شرکت و ارائه پیشنهادات اصلاحی از طریق انجام نظرسنجی و گرفتن مشاور از کارکنان به منظور بهسازی و ارتقای آیین نامه ها و دستورالعمل های رفاهی

       

8

نظارت بر هماهنگی در انجام امور بیمه و بازنشستگی کارکنان شامل برقراری حقوق یا مستمری بازنشستگی ، حقوق وظیفه یا مستمری از کارافتادگی یا مستمری وراث ، بازخرید ، احتساب سوابق خدمت ، استرداد یا انتقال کسور بیمه و بازنشستگی و ایجاد تسهیلات لازم برای بازنشستگان بر اساس قوانین و مقررات

       

9

نظارت و هماهنگی در اداره امور رفاهی کارکنان شامل تامین خدمات درمانی ، بیمه عمر و حوادث ،پرداخت وامهای مختلف ، ‌تنظیم برنامه ملبوس کارکنان ، پرداخت کمکهای غیرنقدی و عائله‌مندی وکمک هزینه های تحصیلات و سفر بر اساس قوانین و مقررات جاری به منظور حفظ سلامت و افزایش بهره وری و تامین رضایتمندی کارکنان

       

10

ارائه مشاوره به کارکنان شاغل و بازنشسته از طریق مذاکره حضوری یا غیر حضوری به منظور آشنایی و انتفاع از قوانین

       

11

همکاری با دفتر بودجه به منظور تنظیم بودجه رفاهی و فرهنگی

       

14

نظارت و هماهنگی در اداره امور پرسنلی کارکنان شرکت شامل (استخدام ،‌انفصال ، مرخصیها، ماموریتهای روزانه ، ‌ انتقال یا ماموریت به سایر موسسات و بالعکس، ابلاغ و اجرای آرای مراجع رسیدگی به تخلفات اداری ، ضبط و نگهداری سوابق پرسنلی ، تامین و ارایه اطلاعات پرسنلی)

       

تنظیمات قالب

گفتگوی آنلاین