ردیف
|
شرح
|
روزانه
|
هفتگی
|
ماهیانه
|
موردی
|
1
|
نظارت، کنترل و تقسیم وظایف بین کارکنان تحت سرپرستی بر اساس شرح وظایف و بخشهای شغلی به منظور بهره وری بیشتر کارکنان
|
P
|
|
|
|
2
|
نظارت و کنترل بر تهیه صورتهای مالی بر اساس استانداردهای حسابداری و اطلاعات موجود در دفاتر شرکت به منظور اطمینان از صحت صورتهای مالی ارائه شده مراجع ذیصلاح
|
|
|
|
P
|
3
|
ارائه گزارشات مالی (بودجه ای، نقدینگی، دارایی ها، وضعیت پیمانکاران، مالیه، بدهی) بر اساس اطلاعات موجود در دفاتر به منظور آگاهی مقامات مافوق برای اتخاذ تصمیمات
|
P
|
|
|
|
4
|
پیگیری تامین منابع مالی بر اساس بودجه شرکت و موافقت های مبادله شده با سازمانهای مربوطه (برنامه بودجه و توانیر) به منظور تامین نقدینگی لازم برای هزینه های جاری و سرمایه ای
|
|
P
|
|
|
5
|
کنترل و نظارت بر نقدینگی شرکت بر اساس بودجه و اولویت بندی نیازها و اهداف شرکت به منظور تخصیص بهینه نقدینگی به اولویتهای شرکت
|
P
|
|
|
|
6
|
نظارت بر ثبت حسابها و نگهداری دفاتر قانونی و اسناد بر اساس آئین نامه تحریر دفاتر به منظور اطمینان از ثبت دقیق و به موقع رویدادهای مالی
|
P
|
|
|
|
7
|
کنترل حسابهای دریافتنی و پرداختنی شرکت و پیگیری مغایرات بر اساس صورت مغایرت و تطبیق حسابها به منظور رفع مغایرتها و شفاف سازی حسابها
|
|
P
|
|
|
8
|
نظارت و کنترل بر کلیه پرداختها (حقوق و مزایا، صورت وضعیت پیمانکاران و فروشندگان و سایر ) بر اساس آیین نامه ها، مقررات و قوانین مربوطه به منظور پرداخت به موقع طلب ذینفعان
|
P
|
|
|
|
9
|
تهیه و بازنگری آیین نامه های مالی بر اساس آئین نامه معاملات (آئین نامه اموال، نحو ثبت حسابها، آئین نامه وام) به منظور ساماندهی فعالیتهای اداری و مالی
|
|
P
|
|
|
10
|
کنترل و نظارت و تایید امور مربوط به حسابداری انبار و اموال (جمعداری یا امین اموال) و تاسیسات بر اساس آیین نامه ها، قوانین، مقررات و مدارک مربوطه به منظور حصول اطمینان از نگهداری و حفاظت از دارایی به نحو مناسب
|
|
P
|
|
|
11
|
تهیه وتنظیم دستورالعملهای داخلی فعالیتهای مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اهداف شرکت
|
|
|
P
|
|
12
|
انجام همکاری و مکاتبات واحدهای درون سازمانی و برون سازمانی بر اساس نیازهای موجود و درخواست واحدهای مذکور به منظور پاسخگویی به واحدهای ذیربط . (مالیات، بیمه، دیوان محاسبات ، بازرسی، شهرداری و ...)
|
P
|
|
|
|
13
|
شرکت در جلسات کمیسیون های داخلی شرکت (معاملات، وام و ...) بر اساس عضویت در کمیسیونهای مذکور به منظور تصمیم گیری و تنظیم صورت جلسات
|
|
P
|
|
|
14
|
انجام سایر وظایف محوله در چهار چوب شغل مورد تصدی
|
P
|
|
|
|