flag
shoar

امور مالی

سمت : امور مالی

نام و نام خانوادگی : علیرضا فخریه
تحصیلات :
اطلاعات تماس
تلفن مستقیم : ۰۸۶۳۲۲۳۱۲۶۰
شماره داخلی 1255
نمابر ۰۸۶۳۲۲۲۸۰۵۱
پست الکترونیک : mali(at)mpedc.ir
سوابق کاری
کارشناس مالی رئیس اداره حسابداری تاسیسات، انبار و اموال حسابرس داخلی مدیرامورمالی معاون مالی و پشتیبانی
سوابق تحصیلی
لیسانس حسابداری
شرح وظایف

ردیف

شرح

روزانه

هفتگی

ماهیانه

موردی

1

نظارت، کنترل و تقسیم وظایف بین کارکنان تحت سرپرستی بر اساس شرح وظایف و بخشهای شغلی به منظور بهره وری بیشتر کارکنان

P

     

2

نظارت و کنترل بر تهیه صورتهای مالی بر اساس استانداردهای حسابداری و اطلاعات موجود در دفاتر شرکت به منظور اطمینان از صحت صورتهای مالی ارائه شده مراجع ذیصلاح

     

P

3

ارائه گزارشات مالی (بودجه ای، نقدینگی، دارایی ها، وضعیت پیمانکاران، مالیه، بدهی) بر اساس اطلاعات موجود در دفاتر به منظور آگاهی مقامات مافوق برای اتخاذ تصمیمات

P

     

4

پیگیری تامین منابع مالی بر اساس بودجه شرکت و موافقت های مبادله شده با سازمانهای مربوطه (برنامه بودجه و توانیر) به منظور تامین نقدینگی لازم برای هزینه های جاری و سرمایه ای

 

P

   

5

کنترل و نظارت بر نقدینگی شرکت بر اساس بودجه و اولویت بندی نیازها و اهداف شرکت به منظور تخصیص بهینه نقدینگی به اولویتهای شرکت

P

     

6

نظارت بر ثبت حسابها و نگهداری دفاتر قانونی و اسناد بر اساس آئین نامه تحریر دفاتر به منظور اطمینان از ثبت دقیق و به موقع رویدادهای مالی

P

     

7

کنترل حسابهای دریافتنی و پرداختنی شرکت و پیگیری مغایرات بر اساس صورت مغایرت و تطبیق حسابها به منظور رفع مغایرتها و شفاف سازی حسابها

 

P

   

8

نظارت و کنترل بر کلیه پرداختها (حقوق و مزایا، صورت وضعیت پیمانکاران و فروشندگان و سایر ) بر اساس آیین نامه ها، مقررات و قوانین مربوطه به منظور پرداخت به موقع طلب ذینفعان

P

     

9

تهیه و بازنگری آیین نامه های مالی بر اساس آئین نامه معاملات (آئین نامه اموال، نحو ثبت حسابها، آئین نامه وام) به منظور ساماندهی فعالیتهای اداری و مالی

 

P

   

10

کنترل و نظارت و تایید امور مربوط به حسابداری انبار و اموال (جمعداری یا امین اموال) و تاسیسات بر اساس آیین نامه ها، قوانین، مقررات و مدارک مربوطه به منظور حصول اطمینان از نگهداری و حفاظت از دارایی به نحو مناسب

 

P

   

11

تهیه وتنظیم دستورالعملهای داخلی فعالیتهای مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اهداف شرکت

   

P

 

12

انجام همکاری و مکاتبات واحدهای درون سازمانی و برون سازمانی بر اساس نیازهای موجود و درخواست واحدهای مذکور به منظور پاسخگویی به واحدهای ذیربط . (مالیات، بیمه، دیوان محاسبات ، بازرسی، شهرداری و ...)

P

     

13

شرکت در جلسات کمیسیون های داخلی شرکت (معاملات، وام و ...) بر اساس عضویت در کمیسیونهای مذکور به منظور تصمیم گیری و تنظیم صورت جلسات

 

P

   

14

انجام سایر وظایف محوله در چهار چوب شغل مورد تصدی

P

     
تنظیمات قالب

گفتگوی آنلاین