ردیف
|
شرح
|
روزانه
|
هفتگی
|
ماهیانه
|
موردی
|
1
|
کسب آگاهی از قوانین و مقررات دستورالعمل ها در بخش های مختلف حوزه تحت سرپرستی و مرتبط از طریق مطالعه و تحقیق و سایر روش ها به منظور تسلطبرآن جهت تصمیم گیری های مناسب
|
|
*
|
|
|
2
|
برنامه ریزی و سازماندهی مناسب در واحد تحت سرپرستی از طریق مدیریت منایعموجود /پرهیز از اسراف / تقسیم کار مناسب به منظور دستیابی به اهداف سازمانی
|
*
|
|
|
|
3
|
حصول اطمینان از رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل ها و نظم و انضباط وشئونات اداری در محیط کار از طریق نظارت مستمر ، تشویق و تنبیه و ... با حفظ کرامت انسانی به منظور افزایش سطح رضایت مشتریان و تمامی هدفهای ذینفع خود و سایر کارکنان
|
*
|
|
|
|
4
|
مکاتبات به موقع ، آراستگی و ... از طریق حضور ( خود و کارکنان تحت سرپرستی )موثر و فعال به موقع در جلسات سازمانی و برون سازمانی به منظور حفظ و اعتبار جایگاه سازمان.
|
*
|
|
|
|
5
|
سازماندهی واحدهای تحت سرپرستی، برنامه ریزی نیروی انسانی و نیازسنجیآموزشی پرسنل تحت سرپرستی، ارزیابی عملکرد معاونت جهت انجام کار وفقوظایف تعریف شده فرآیندی
|
*
|
|
|
|
6
|
نظارت بر فعالیت برون سپاری در حوزه تحت سرپرستی از طریق کنترل فرآیند ها به منظور ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش سطح رضایتمندی وکاهش هزینه ها
|
|
*
|
|
|
7
|
هماهنگی و ارتباط موثر با سایر واحدهای شرکت در اجرای وظایف محولهو سیاست وخط مشی های تعیین شده
|
*
|
|
|
|
8
|
بررسی و ارزیابی فعالیت ها و عملکرد معاونت تحت سرپرستی به منظور شناسایی تنگناها و ارایه راه حل های اصولی در حل مسائل و مشکلات
|
*
|
|
|
|
9
|
ایجاد فضایی خلاق برای کارکنان و مدیران تحت حوزه سرپرستی در کلیه زمینه ها از طریق برگزاری جلسات طوفان فکری و ... به منظور افزایش خلاقت کارکنانو اخذ تصمیمات مشارکتی.
|
*
|
|
|
|
10
|
کنترل و بررسی فرآیندها و فعالیت های مرتبط به منظور بهبود فرآیندها و پیشگیری از هر گونه فعالیت غیر منطبق
|
|
|
*
|
|
11
|
برنامه ریزی به منظور تحکیم روابط انسانی در محیط کار معاونت تحت سرپرستی و ایجاد مکانیزم های انگیزشی به منظور افزایش بهره وری
|
|
*
|
|
|
12
|
مشارکت فعال و مستمر در جلسات، همایش ها، سمینارها و دوره های آموزشی مرتبط به منظور ارتقاء و بروز رسانی دانش و مهارت های مورد نیاز
|
|
|
*
|
|
13
|
نظارت بر فعالیت واحدهای تحت سرپرستی بمنظور حفظ وبهره برداری بهینه ازتأسیسات و شبکه های توزیع 20 KV و فشار ضعیف
|
*
|
|
|
|
14
|
ارائه پیشنهاد تهیه تجهیزات جدید و پیشرفته جهت نصب در شبکه و نظارتدر هنگام خرید .
|
*
|
|
|
|
15
|
نظارت بر انجام تعمیرات مربوط به خطوط و پستهای شبکه های توزیع.
|
*
|
|
|
|
16
|
ارائه راهکارهای مفید وعملی براساس استانداردهای موجودجهت بهبود وضع (شبکه های توزیع 20 KV و فشار ضعیف روشنائی معابر ولوازم اندازه گیری و …).
|
|
*
|
|
|
17
|
نظارت برتهیه واجرای دستورالعمل ها روشها و برنامه های بهره برداری ونگهداری از تجهیزات و تأسیسات توزیع برق .
|
*
|
|
|
|
18
|
نظارت بر عملکرددفتر بازار برق و پیش بینی نیاز بار و همچنین خرید برق از بازار و بورس
|
*
|
|
|
|
19
|
بررسی و مشارکت در امر برآورد لوازم و کالای مورد نیاز برای انجامپروژه های لازم.
|
*
|
|
|
|
20
|
تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر در شبکه های بحرانی و ارائه راهکارهایمناسب به واحدهای تابعه جهت رفع آنها .
|
*
|
|
|
|
21
|
هماهنگی لازم با سایر معاونتهای شرکت در تمام زمینه های کاری مربوط.
|
*
|
|
|
|
22
|
بررسی و تجزیه وتحلیل انرژیهای توزیع نشده( خواسته و ناخواسته)و اتخاذ تصمیمات مناسب جهت کاهش آنها .
|
*
|
|
|
|
23
|
نظارت بر عملکرد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و پیگیری طرح های مربوطه
|
*
|
|
|
|
24
|
نظارت بر عملکرد واحدهای بهره برداری واحدهای تابعه وشهرستانها وهمچنین کنترل اجرای جدول کمبود نیروی احتمالی.
|
*
|
|
|
|
25
|
نظارت بر اجرای مقررات ایمنی و دستور اقدام در تأمین شرایط ایمنیو بهداشتی لازم در واحدهای تحت سرپرستی .
|
*
|
|
|
|
27
|
تشکیل جلسات اضطراری در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه تشکیل کمیته های لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی و ارائه راهکارهای مناسب.
|
*
|
|
|
|
27
|
حفظ بهبود سیستم تضمینی کیفیت در چارچوب مستندات تعریف شدهمرتبط با موضوع فعالیت فرد.
|
*
|
|
|
|