ردیف
|
شرح
|
روزانه
|
هفتگی
|
ماهیانه
|
دوره ای
|
1
|
مطالعه قوانین و مقررات و مصوبات و آیین نامه های مالی بر اساس ضوابط اجرایی و بخش نامه های ابلاغی از طرف سازمان ها و ارگانهای ذیربط و سایر ابزارها به منظور به روز نمودن اطلاعات، شفافیت مالی و رعایت آنها در انجام وظایف محوله
|
P
|
|
|
|
2
|
همکاری در تهیه و تنظیم آیین نامه ها، مصوبات هیئت مدیره، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازمه پشتیبانی بر اساس قوانین و مقررات مربوط به منظور تسهیل و تسریع در اجرای آنها
|
|
|
|
P
|
3
|
نظارت، کنترل و تقسیم وظایف بین کارکنان تحت سرپرستی بر اساس شرح وظایف و بخشهای شغلی به منظور بهره وری بیشتر کارکنان
|
P
|
|
|
|
4
|
تقسیم کار بین واحدهای تحت سرپرستی(اداره تدارکات – اداره انبارها واداره قراردادها)
|
P
|
|
|
|
5
|
بررسی نیازمندیهای واحدهای مختلف شرکت و تشخیص اولویتها و برنامه ریزی جهت تدارک و خرید کالای مورد نیاز با هماهنگی مدیران و واحدهای ذیربط
|
P
|
|
|
|
6
|
نظارت بر استعلام بهای کالا و خدمات از فروشندگان ، سازمانها و شرکتهای تولیدی
|
|
P
|
|
|
7
|
نظارت و اقدام در زمینه مکاتبات مربوط به اخذ تائیدیه مشخصات فنی با مجوز خرید از مقامات ذیصلاح
|
P
|
|
|
|
8
|
برگزاری کمیسیون مناقصه و مزایده جهت خرید و فروش عمده کالا
|
|
P
|
|
|
9
|
نظارت بر تهیه و تنظیم اسناد مناقصه، صدورآگهی، توزیع و جمع آوری اسناد مناقصه
|
P
|
|
|
|
10
|
تحویل به موقع اسناد خرید و تسویه حساب تنخواه گردان و پیش پرداختهای مربوط به شرکت
|
P
|
|
|
|
11
|
مطالعه و ارزیابی بازارهای جدید فروش و ارائه پیشنهادهای مناسب و مؤثر خرید
|
P
|
|
|
|
12
|
نظارت بر نگهداری صحیح اجناس،مواد و تجهیزات در انبارهای تحت سرپرستی براساس دستورالعملهای مربوطه
|
|
|
|
P
|
13
|
تهیه دستورالعملهای انبارداری و سایر واحدهای تحت سرپرستی و نظارت بر حسن انجام آن در واحدهای تابعه
|
|
|
|
P
|
14
|
تهیه دستورالعملهای کدگذاری ، براساس اجناس موجود و نظارت بر اجرای صحیح آن
|
|
|
|
P
|
15
|
نظارت و کنترل در تنظیم ترازنامه اجناس در آخر هر ماه و پایان سال مالی
|
|
|
P
|
|
16
|
توسعه، اجرا و بهبود فرآیندهای مرتبط در حوزۀ تحت سرپرستی
|
P
|
|
|
|
17
|
نظارت بر تهیه و تنظیم قرارداد، اخذ ضمانتنامه ها، مبادله قراردادها و نظارت بر انجام تعهدات قراردادهای خرید
|
P
|
|
|
|