ردیف
|
شرح
|
روزانه
|
هفتگی
|
ماهیانه
|
موردی
|
1
|
نظارت بر زیرسیستمهای اصلی منابع انسانی شامل : برنامه ریزی نیروی انسانی –کارمندیابی وتامین نیروی انسانی – آموزش کارکنان – نظام ارزیابی عملکرد نظام پرداخت ومزایای شغلی
|
*
|
|
|
|
2
|
استقرارسیستمهای نوین مدیریت وکیفیت ازقبیل : سیستمهای مدیریت کیفیت ، زیست محیطی وارزیابیEFQM – نظام مدیریت دانش وسازمان یادگیرنده - ارزیابی / بازنگری وهدایت نظام برنامه ریزی استراتژیک شرکت
|
|
|
*
|
|
3
|
ایجادوبرقراری کانالهای ارتباطی بین کارکنان ومدیران ارشد سازمان
|
*
|
|
|
|
4
|
تلاش جهت توانمندسازی منابع انسانی بمنظورتربیت مدیران وکارکنان
|
|
|
*
|
|
5
|
توسعه استانداردهای شایستگی کارکنان شامل : شایستگیهای فردی – فنی – راهبردی سازمان –دانش کسب وکار
|
*
|
|
|
|
6
|
نظارت و ایجاد هماهنگی بین دفتر سازماندهی و طبقه بندی مشاغل ، دفتر آموزش و برنامهریزی نیروی انسانی – دفتر بهرهوری و بهبود مدیریت –امور کارکنان و رفاه جهت ارتقاءکیفیت کار و کارآئی بیشتر کارکنان ، ایجاد برنامهها و روشهای کاری مناسب جهت پیشبرد اهداف سازمان.
|
*
|
|
|
|
7
|
بررسی برنامهها و طرحهای : تشکیلات و روشها ،ارزشیابی، آموزش، خدمات پرسنلی و طرح دستورالعملهای مربوط به کمیتههای برنامهریزی وطبقهبندی مشاغل، تصویب وابلاغ به واحدها و مراقبت در حسن اجرای آن.
|
*
|
|
|
|
8
|
نظارت بر تهیه چارت سازمانی مصوب هیئت مدیره و مجمع عمومی و تهیه شرح وظایف پستها و نظارت بر اجرای کلیه مقررات طبقهبندی مشاغل شرکت
|
|
|
|
*
|
9
|
نظارت و همکاری در جهت تجزیه و تحلیل سیستمها و روشهای انجام کار و ایجاد روشهای صحیح و استاندارد بمنظور بهبود روشها و ارتقاء کارآئی افراد
|
|
*
|
|
|
10
|
نظارت بر اجرای طرح ارزشیابی مدیران و کارکنان و تدوین دستورالعملها و ضوابط مربوطه.
|
|
|
*
|
|
11
|
نظارت بر برنامهریزی آموزشی ، تجزیه و تحلیل برنامهها و تدوین طرحهای آموزش کارکنان موجود و جدیدالاستخدام.
|
*
|
|
|
|
12
|
نظارت بر برنامهریزی نیروی انسانی و دستورالعملها و ضوابط در اجرای طرح های استخدامی.
|
|
|
*
|
|
13
|
نظارت بر مقررات و حسن اجرای روشهای مربوط به خدمات کارکنان شامل : استخدام، انتصاب ، اضافات، ترفیعات، نقل و انتقالات، مأموریت، برکناری، مرخصی، تشویق و تنبیه و برقراری حقوق و مزایا.
|
*
|
|
|
|
14
|
امضای مکاتبات و گزارشات و اسناد طبق اختیارات تفویض شده رسیدگی و به مسائل سازمانی کارکنان و پیشنهاد و پیگیری اقدامات لازم.
|
*
|
|
|
|
15
|
بازنگری و بهبود مستمر فرایندها و وظایف در راستای اهداف سازمان و توسعه، اجرا و بهبود فرایند های مرتبط در حوزه تحت سرپرستیو انجام سایر وظایف و امور محوله
|
*
|
|
|
|