دسته بندی مطالب
اجرای موفق طرح های زیرساختی وزارت نیرو در حوزه مسکن ملی استان مرکزی
مشاور ونماینده وزیر نیرو در تامین زیرساختهای آب و برق طرح مسکن ملی گفت: طرح های زیرساختی وزارت نیرو در حوزه مسکن ملی در استان مرکزی موفق بوده است.
 

مشاور ونماینده وزیر نیرو در تامین زیرساختهای آب و برق طرح مسکن ملی گفت: طرح های زیرساختی وزارت نیرو در حوزه مسکن ملی در استان مرکزی موفق بوده است.

موسی زارع پور در جریان بازدید از پیشرفت اقدامات زیربنایی وزارت نیرو در اجرای طرح مسکن ملی در استان مرکزی بابیان این مطلب افزود:در این سفر تصمیماتی در خصوص نحوه تامین آب و برق مسکن ملی اتخاذ شد ،نگاه وزارت نیرو در نهضت مسکن ملی این است ،هیج واحدی در هنگام تحویل بدون انشعاب آب و برق نماند.

وی بابیان اینکه اجرا ی این طرح دارای محدودیت های مالی است اما دولت این محدودیت ها را پشتیبانی خواهد کرد ،افزود: توافقنامه ای با وزارت راه و شهرسازی منعقد شد که مقررشد از فروش زمین های مازاد،بخش قابل توجهی از منابع مالی این طرح را پشتیبانی کنند.

زراع پور، رفع مشکلات مردمی را از مهمترین وظیفه مسئولان دانست و افزود: مشارکت دستگاه های اجرایی در اجرای طرح مسکن ملی به اتمام این پروژه ها کمک می کند.

مشاور ونماینده وزیر نیرو در تامین زیرساختهای آب و برق طرح مسکن ملی گفت: انسجام ،همدلی و همگرایی مجموعه آب و برق استان مرکزی و استانداری مرکزی در اجرای این طرح قابل توجه است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی هم گفت:تمام اهتمام ما سرعت بخشی در اجرای این طرح است و 27 هزار واحد در طرح مسکن مهر در استان مرکزی در دست احداث می باشد و اقدامات زیربنایی حدود 2هزار واحد با پیشرفت فیزیکی بالای 30درصد،در حال اجرا می باشد.

محمود محمودی افزود:تلاش براین است با به کارگیری تمامی ظرفیت ها برای اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز مسکن ملی در استان مرکزی در اسرع وقت انجام شود.

تاریخ:
1402/03/10
تعداد بازدید:
451
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal