دسته بندی مطالب
کشف بزرگترین محموله کابل و سیم برق سرقتی در اراک
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از کشف 6تن کابل و سیم برق سرقتی با ارزش دو میلیارد تومان در اراک با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی استان خبرداد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از کشف 6تن کابل و سیم برق سرقتی  با ارزش دو میلیارد تومان در اراک با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی استان  خبرداد.

مهندس محمد اله داد در حاشیه کشف بزرگترین محموله کابل و سیم برق سرقتی در اراک،افزود:در پی وقوع سرقت های کابل های برق و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ،یک واحد صنعتی که اقدام به خرید کابل های برق سرقتی می کرد،شناسایی شد.

وی یکی از اولویت های کاری شرکت های توزیع برق را پیشگیری از سرقت وبرخورد قاطع با سارقین و مالخران در حوزه تجهیزات برق باهمکاری نیروهای خدوم انتظامی عنوان کرد و افزود: در این راستا ازمردم درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را به شماره تماس 121و یا سامانه پیامکی 10001000121 شرکت توزیع برق استان مرکزی اطلاع دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری خسارت وارده سرقت کابل ها و تجهیزات به شرکت برای احداث مجدد شبکه بالغ بر5میلیارد تومان برآورد شده است،افزود: آسیب رساندن به لوازم برقی مشترکان،تلفات برق ،تاریکی معابر و بروز نا امنی در سطح شهر از دیگر زیان های وارده ناشی از سرقت تاسیسات و تجهیرات برق است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز بر برخورد قاطع با سارقین و مالخرهای تاسیسات دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد.

سردارحسن مفخمی شهرستانی افزود: افزایش قیمت تجهیزات برق از جمله سیم‌های شبکه، سهولت امکان خرید و فروش در ضایعات فروشی ها و سهولت دسترسی از جمله عوامل افزایش سرقت تجهیزات برق است که اقدامات جدی تری در این حوزه در حال اجرا است.

"ربیع الله قربانی "دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی نیز ضمن هشدار به مالخرها و ضایعاتی هایی غیرمجاز که مبادرت به خرید تاسیسات مسروقه خدمات عمومی می کنند،اظهار کرد:برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با تخلقاتی که باعث ناامنی و بروز تبعات اجتماعی می شود، سخت و بازدارنده خواهد بود.

تاریخ:
1400/08/29
تعداد بازدید:
1705
منبع:
Powered by DorsaPortal