دسته بندی مطالب
برگزاری مانور ضربتی روشنایی معابر در اراک
با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر، دومین مانور ضربتی روشنایی معابر طی سال جاری در اراک  برگزار شد.
با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر، دومین مانور ضربتی روشنایی معابر طی سال جاری در اراک  برگزار شد

معاون هماهنگی توزیع توانیر در این مانور ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه کارکنان خدوم صنعت برق برای تامین روشنایی و آسایش مردم گفت: شرکت توزیع برق استان مرکزی جز ء شرکت های برتر کشور در همه بخش ها است.

محمد اله داد با بیان اینکه تامین و نگهداشت روشنایی کار دشواری است و انتظارات مردمی در این  حوزه بالا است،افزود: اجرای مانورهای جهادی نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی مردم دارد.

وی برگزاری مانورها را باعث افزایش راندامان کاری و ارتقای ممارست و آمادگی اکیپ های عملیاتی دانست.

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: مدیریت مصرف برق  جزء اولویت های کاری  و برنامه های عملیاتی صنعت برق برای عبور از پیک است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این مانور گفت: در مانور جهادی روشنایی معابر مقرر شده است به مدت 4 شبانه روز در قالب 17 تیم اکیپ عملیاتی و 100 نفر نیروی اجرایی اصلاح روشنایی در سطح شهر اراک با اولویت مسیرهای اصلی وبلوارها کلانشهر را انجام دهند.

محمود محمودی افزود: در شهرستان اراک بالغ بر64 هزار چراغ روشنایی معابر وجود دارد که نگهداشت روشنایی آن ها به صورت روزانه با همت همکاران برنامه ریزی شده و از ابتدای سال این برنامه ها انسجام بیشتری پیدا کرده است .
وی بیان کرد: بازدید شبکه روشنایی معابر، آزادسازی چراغ های درگیر با درختان، شستشوی چراغ های منصوبه بر روی پایه‌های بتونی، ایمن سازی پایه روشنایی، تعویض لامپ و سیستم روشنایی از جمله برنامه‌های این مانور است.

محمودی هدف از  برگزاری این مانور را افزایش رضایتمندی مشترکین ، استاندارد سازی و بهبود روشنایی معابر،افزایش سرعت و دقت کاری تیم های عملیاتی و ایمن سازی پایه چراغ ها برای رفع کانون های خطر دانست.

سرپرست شرکت توزیع برق استان مرکزی با تاکید بر اینکه در سطح استان هرگونه مانور با توجه به شرایط هر شهرستان با برنامه ریزی قبلی و براساس نیاز شبکه برق در استان مانورهایی اجرا می شود، گفت: تلاش داریم تا مانور جهادی روشنایی معابر با رعایت ایمنی برای شهروندان و نیروهای عملیاتی اجرا شود.

محمودی بیان کرد: انتظار است مردم در صورت مشاهده هرگونه مشکل در شبکه توزیع برق و موارد موجود در حوزه روشنایی معابر، مراتب را به سامانه پیامکی 10001000121یا شماره تماس 121و سامانه برق من اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع  عیب اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی هم گفت: توزیع برق استان مرکزی شرکتی تلاشگر است و با وجود سرقت تجهیزات خدمات تامین برق استان را به نحو مطلوبی ارائه و  بی وقفه در راستای رفاه شهروندان وتامین برق پایدار گام برمی دارد.

علی زندیه وکیلی با قدردانی از این اقدام ضربتی و عملکرد شایسته توزیع برق در روشن نگه داشتن کوچه وخیابانها که ضامن امنیت ورفاه اجتماعی است،گفت : فعالیت پرسنل خدوم توزیع برق در هر شرایط جوی و بطور شبانه روز ستودنی است و طراحی و اجرای  این مانورها ، فرصت مناسبی جهت ارتقای آمادگی در راستای مقابله با بحران های احتمالی است.

فرماندار اراک نیز گفت: اجرای این عملیات ها نقش بسزایی در رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان و رفع مشکلات سیستم شبکه روشنایی معابر دارد.

  امیر هادی افزود: با توجه به ضرورت خدمت رسانی شرکت های  توزیع نیروی برق به مردم مانور عملیاتی اصلاح روشنایی معابر در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان و افزایش ضریب ایمنی بسیار مهم است.
تاریخ:
1401/02/31
تعداد بازدید:
627
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal