دسته بندی مطالب
دستگیری 176سارق و مالخر سیم و کابل برق در استان مرکزی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از دستگیری 176سارق و مالخر سیم و کابل برق در استان تا پایان آبان ماه خبرداد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از دستگیری 176سارق و مالخر سیم و کابل برق در استان تا پایان آبان ماه خبرداد.

مهندس محمد اله داد یکی از اولویت های کاری شرکت های توزیع برق را پیشگیری از سرقت وبرخورد قاطع با سارقین و مالخران در حوزه تجهیزات برق باهمکاری نیروهای خدوم انتظامی عنوان کرد و افزود: در این راستا ازمردم درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را به شماره تماس 121و یا سامانه پیامکی 10001000121 شرکت توزیع برق استان مرکزی اطلاع دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: پدیده سرقت لوازم و تجهیزات از شبکه‌های توزیع نیروی برق امروزه به یکی از مشکلات اساسی تبدیل شده است، این جرم نه تنها به شرکت‌های توزیع نیروی برق مستقیماً آسیب‌های جدی می‌رساند بلکه به مشترکین و تولیدات کشاورزی، صنعتی، تجاری و به طور کلی افراد جامعه نیز زیان‌های عمده وارد می‌سازد.

وی بابیان اینکه در ماه آبان ،21 سارق و مالخر سیم و کابل برق در استان شناسایی شده اند،افزود:بیشترین سرقت های اعلام شده از ابتدای سال جاری تاکنون به ترتیب در شهرستانهای اراک ،ساوه، خمین و شازند بوده است.

اله داد با  بیان اینکه با اتخاذ تمهیدات لازم کاهش فرصت‌های ارتکاب جرم برای سارقین به وجود آمده است،افزود: بازدید و کنترل مراکز خرید و فروش ضایعات، اجرای گشت های تلفیقی با نیروی پلیس، نصب دستگاه اعلان سرقت برای انبارها و پست های زمینی از جمله اقدامات پیشگیری از سرقت بوده است.

 

تاریخ:
1400/09/07
تعداد بازدید:
1727
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal