دسته بندی مطالب
واگذاری 9هزار انشعاب برق در استان مرکزی به متقاضیان
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان مرکزی از واگذاری بیش از نزدیک به 9هزار انشعاب برق به متقاضیان جدید این استان تاکنون خبر داد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان مرکزی از واگذاری بیش از نزدیک به 9هزار انشعاب برق به متقاضیان جدید این استان تاکنون خبر داد.

مهندس حسین شمسی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کل مشترکین برق استان نزدیک به 768هزار مشترک رسیده است، گفت: بیشترین فراوانی مشترکین استان در بخش خانگی و به تعداد 624 هزار و 326مشترک است.

وی بابیان اینکه 66 درصد انرژی برق استان در بخش تولید به مصرف می رسد، افزود: 43.3درصد از مصارف برق استان در بخش صنعتی، 22.6 درصد در بخش کشاورزی، 22.3 درصد در بخش خانگی، 4.9 درصد در بخش عمومی و 6.9 درصد در بخش سایر مصارف است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان مرکزی با بیان اینکه تاکنون 1310فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و جمع آوری شده است، ادامه داد: تلاش‌هایی برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در سطح استان به کارگرفته شده و انتظار است در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آنها صورت گیرد و از خسارات ناشی از آن جلوگیری شود.

 مهندس شمسی بیان کرد: مردم می توانند در صورت اطلاع از استفاده کنندگان غیرمجاز از برق مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره 10001000121 اطلاع دهند.

تاریخ:
1400/07/18
تعداد بازدید:
1555
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal