دسته بندی مطالب
ضرورت مشارکت صنایع استان مرکزی در طرح های مدیریت مصرف برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: همکاری و مشارکت صنایع در طرح های مدیریت مصرف برق ضروری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: همکاری و مشارکت صنایع در طرح های مدیریت مصرف برق ضروری است.

مهندس محمد اله داد در نشست هم اندیشی برای گذر از پیک مصرف برق در تابستان با سازمان صنعت ،معدن و تجارت ،شرکت شهرک ها و اتاق بازرگانی استان مرکزی با بیان اینکه به ازای افزایش هردرجه دمای هوا ،800مگاوات مصرف برق در کشور افزایش می یابد،افزود: ضرورت مدیریت مصرف بیشتر از گذشته به ویژه در این ایام کرونایی احساس می شود.

وی با اشاره به اینکه مصرف برق در استان مرکزی 20درصد افزایش یافته است افزود: اگر صنایع بزرگ و مشترکان در برنامه‌های مدیریت مصرف مشارکت نداشته باشند و صرفه‌جویی لازم صورت نگیرد، به طور قطع خاموشی در استان مرکزی اعمال می‌شود لذا تعطیلی یک روز در هفته صنایع ضروری است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر 60درصد مصرف برق استان در حوزه تولید است، افزود: اگر بتوان این مصرف را با تعامل مدیریت کرد، قطعا مشکلات ما کاهش خواهد یافت.

 معاون امور صنایع سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مرکزی هم در این نشست گفت: توجه به راهکارهای مدیریت مصرف برق ضرورتی اجتناب ناپذیر برای صنایع است و در سال های گذشته نیز با صنایع هماهنگی های لازم جهت گذر از پیک مصرف برق انجام شده است.

عادل لهراسبی بیان کرد: صنایع استان در طرح های تشویق محوری مدیریت مصرف برق استان در سال گذشته شرکت کرده اند که این همراهی ضمن کمک به تامین برق پایدار ،نقش بسزایی در گردش چرخ صنایع نیز دارد.

 

معاون مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی هم در این نشست برمدیریت مصرف برق تاکید کرد و افزود: صنایع همراهی و همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق استان در برنامه های مختلف خواهند داشت.

قائمی بیان کرد: تعامل صنایع برای شناسایی ماینرهای غیرمجاز با شرکت توزیع برق استان وجود دارد و در چهار شهرک صنعتی استان با رعایت ضوابط ،جهت استقرار واحدهای تولید رمز ارز در نظر گرفته شده است.

تاریخ:
1400/02/28
تعداد بازدید:
1057
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal