دسته بندی مطالب
واگذاری 16هزار انشعاب برق به متقاضیان در استان مرکزی
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از واگذاری 16هزار انشعاب برق به متقاضیان در استان طی 11ماه سال جاری خبرداد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از واگذاری 16هزار انشعاب برق به متقاضیان در استان طی 11ماه سال جاری  خبرداد.

مهندس حسین شمسی بابیان اینکه تعداد مشترین کل استان حدود 760هزار مشترک است ،افزود: بیشترینتعداد مشترکین  در بخش خانگی با 616هزار انشعاب است.

وی بابیان اینکه2900 انشعاب غیرمجاز در استان مرکزی شناسایی شده است، افزود: وجود انشعاب‌های غیرمجاز یک معضل در صنعت برق است و شناسایی آنها در دستور کار ویژه قرار دارد.

 

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: انتظار است مردم در صورت اطلاع از وجود انشعابات غیرمجاز، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه پیامکی به شماره 10001000121 اطلاع دهند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آنها صورت گیرد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: 130 هزار و 82 دستگاه کنتور هوشمند نیز در سال جاری در این استان نصب شده و هم‌اکنون بیش از 90 درصد مشترکان دیماندی و چاه‌های آب کشاورزی در استان مرکزی به کنتور هوشمند طرح فهام مجهز شده‌اند.

 

مهندس شمسی عنوان کرد: راه اندازی اپلیکیشن «برق من» از دیگر خدمات این شرکت است که تمام خدمات از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است و مشترکان می‌توانند با دریافت آن از نرم‌افزار کافه بازار و سایت شرکت به نشانی www. mpedc. ir به صورت غیرحضوری، اطلاعات لازم شامل خدمات صورتحساب، فروش و پس از فروش انشعاب برق، رفع خاموشی و برق امید را دریافت کنند.

تاریخ:
1399/12/06
تعداد بازدید:
1669
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal