دسته بندی مطالب
معرفی مدیر توزیع برق محلات
مراسم تکریم و معارفه مدیر توزیع برق محلات با حضور جمعی از مسئولان و مدیران شرکت توزیع برق استان مرکزی برگزار شد
 

مراسم تکریم و معارفه مدیر توزیع برق محلات با حضور جمعی از مسئولان و مدیران شرکت توزیع برق استان مرکزی برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان محلات در این مراسم گفت: باید ارائه خدمات به مردم متدین و فهیم شهرستان، به نحو شایسته و در خور جایگاه فرهنگی مردم این خطه صورت پذیرد.

 

علی ساعدی با اشاره به خدمات ارزنده مدیریت توزیع برق شهرستان، بر خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و افزود: برق گسترده‌ترین سطح خدمات‌رسانی در کشور را دارد و مجموعه توزیع برق شهرستان محلات همواره از تعامل مطلوبی با دستگاه‌های اجرایی شهرستان برخوردار است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم خدمت به مردم را بهترین نعمت برشمرد و گفت: باید قدر توفیق خدمتگزاری به مردم را دانست و از این فرصت برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استفاده کرد.

 

محمود محمودی با اشاره به اینکه تأمین برق پایدار و ارائه خدمات مستمر به مشترکان را منوط به همکاری شهروندان و مسئولان دانست، افزود:مدیریت مصرف برق در تابستان پیشرو امری مهم است.

 

وی بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان دارایی ارزشمند هر سازمان محسوب می‌شود، افزود: نقش نیروی انسانی در صنعت برق به عنوان گسترده‌ترین دستگاه خدمات‌رسان بسیار کلیدی است.

 

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات "جواد صفری "مدیریت پیشین توزیع برق شهرستان محلات،" حسین نوروزی "به عنوان مدیر جدید توزیع برق شهرستان محلات معرفی شد.

تاریخ:
1402/02/18
تعداد بازدید:
357
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal