دسته بندی مطالب
آماده‌باش توزیع برق مرکزی برای تامین پایدار برق مراکز برگزاری کنکور سراسری
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تامین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان خبر داد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تامین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان خبر داد.

محمود محمودی گفت: با توجه به حساسیت آزمون کنکور ،نیروهای فنی و اجرایی 12شهرستان استان در حالت آماده باش هستند، تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی و قطعی برق جلوگیری کنند.

وی با بیان این که بازدید میدانی از مراکز برگزاری آزمون به عمل آمده است، تاکید کرد: با توجه به برگزاری آزمون کنکور سراسری سال 1401 در روزهای 8 تا 11 تیرماه و همزمانی موضوع با گرمای هوا و به تبع آن افزایش نیاز به مدیریت مصرف با توجه به محدودیتهای تولید برق در کشور تمهیدات لازم برای پیشگیری از خاموشی و تامین برق پایدار برای حوزه های امتحانی اتخاذ شده است.

محمودی اضافه کرد: به مسوولان برگزاری آزمون سراسری در شهرستان ها توصیه شده است تا مولد اضطراری برق در محلهای برگزاری کنکور پیش بینی و نصب کنند.

وی همچنین با بیان اینکه چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل شده است، افزود:این شرکت با تمامی امکانات و تجهیزات، تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب، در زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری به‌کار برده است.

همچنین از همه هموطنان گرامی نیز خواهشمندیم برای حفظ آرامش روانی آینده سازان سرزمین مان با رعایت نکات ذیل، صنعت برق را در پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی برق یاری کنند.

1-تنظیم کولرهای گازی روی 25درجه

2-استفاده از دور کند کولرهای آبی

3-عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، بخارشور، لباسشویی، ظرفشویی و در فاصله ساعت های 12تا 18 هر روز

4-بهره گیری حداکثری از روشنایی طبیعی در روز و خاموش کردن لامپ های اضافی در شب

تاریخ:
1401/04/08
تعداد بازدید:
851
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal