دسته بندی مطالب
قطع برق 14 اداره پرمصرف در استان مرکزی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از قطع برق 14 اداره پرمصرف در استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از قطع برق 14 اداره پرمصرف در استان خبر داد.

محمود محمودی افزود: مدیریت مصرف برق تا پایان شهریور ادامه دارد و تامین برق کشور بسیار حساس است لذا مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی ضروری است ،در این راستا مانور رصد مصرف برق ادارات برگزار می شود و برق اداراتی که بیش از الگوی مشخص شده در ساعات اداری مصرف داشته باشند ،و یا بار مصرفی را مطابق مصوبه هیئت محترم وزیران در ساعت 13 کاهش نداده باشند قطع خواهد شد.

وی بیان کرد: پایداری شبکه برق اولویت صنعت برق بوده و از تمام ظرفیت‌ها جهت مدیریت و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار استفاده می شود.

محمودی افزود: دولت اصلاح مصرف را از خودش شروع کرده و کلیه دستگاه های اجرایی و ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان 30 درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل و 60 درصد نسبت به روز جاری کاهش دهند در غیر این صورت با اخطار و قطع برق مواجه خواهند شد.

محمودی تصریح کرد: تمامی ادارات با تلاش کارشناسان این شرکت، مجهز به کنتور فهام شده اند و امکان بررسی مصرف ادارات بطور لحظه ای توسط خود دستگاه های اجرایی با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ایجاد شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: 17مگاوات مصرف برق با تعطیلی ادارات و پایان ساعات کاری بانک ها در پنجشنبه کاهش یافت .

که این رقم حاصل 11مگاوات کاهش مصرف برق با تعطیلی پنجشنبه در ادارات و 6 مگاوات کاهش مصرف برق با پایان ساعات کاری فعالیت بانک ها در استان مرکزی است.

تاریخ:
1401/04/07
تعداد بازدید:
628
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal