دسته بندی مطالب
صیانت از حقوق شهروندی سرلوحه امور وزارت نیرو
مدیر دفتر بازرسی ومدیریت عملکرد وزارت نیرو گفت: صیانت از حقوق شهروندی سرلوحه امور وزارت نیرو است.
مدیر دفتر بازرسی ومدیریت عملکرد وزارت نیرو گفت: صیانت از حقوق شهروندی سرلوحه امور وزارت نیرو است.
 
 

کامبیز اقبالی در بازدید نحوه استقرار میزخدمت و نظارت برعملکرد اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه میز خدمت زیرشاخه صیانت از حقوق شهروندی است،افزود:استقرار میز خدمت در دستگاه های اجرایی مسیر روان سازی و حل مشکلات مردم را هموار و سرعت، دقت و شفاف سازی را در خدمت رسانی به ارباب رجوع افزایش می دهد.

وی افزود: نوع خدماتی که وزارت نیرو به مردم ارائه می کند بسیار حساس و صیانت از حقوق شهروند ی تمام ابعاد فنی و غیرفنی صنعت آب و برق را دربرمی گیرد.

 
 
 
 

اقبالی تامین برق پایدار و مطمئن و کاهش خاموشی ها را از شاخص های مهم برای نظارت عملکرد شرکت های توزیع برق دانست وافزود: کلیه فرآیندهای شرکت های توزیع برق باید به صورت غیرحضوری صورت پذیرد.

مدیر دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو بر افزایش ارائه خدمات به صورت غیرحضوری به مردم تاکید کرد و افزود: یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی رضایتمندی ارباب رجوع است.

وی تکریم مردم و ارائه خدمات مناسب به آنان را از مصادیق حقوق شهروندی برشمردوگفت: شرکت های صنعت آب و برق ملزم به رعایت حقوق شهروندی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به استقرار میزخدمات توزیع برق در مساجد و میز خدمت سیار این شرکت جهت ارائه خدمات شایسته به مردم ،بیان کرد: میز خدمت موجب صرفه جویی در زمان و حل مشکلات مردم می‌شود.

مهندس محمد اله داد بر اینکه به دنبال کاهش مراجعه ارباب رجوع به شرکت هستیم، عنوان کرد: میز خدمت الکترونیکی در دستور کار قرار گرفته82 خدمت برای آن لحاظ شده تا مردم از به راحتی خدمات را دریافت نمایند.

تاریخ:
1398/11/30
تعداد بازدید:
1418
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal