دسته بندی مطالب
راهبرد مشارکت مصوب

بیانیه راهبرد مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مشترکین گرامی ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزشهای سازمانی ما قرار دارد. هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریتها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه مشترکین و آحاد جامعه مخاطبان می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبردهای ارائه خدمت سخت و ناممکن می گردد.

به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکتهای مردمی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید.

از این رو پس از اخذ مصوبه کمیته دولت الکترونیک و هوشمند سازی، شرکت تدابیر لازم برای دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادها، شکایات و... از طریق تالار گفتگو، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ ، نظام پیشنهادها، شکایات، گفتگوی آنلاین، سامانه ۱۲۱ و پست الکترونیکی Info@mpedc.ir در سایت در نظر گرفته شده است.

محمود محمودی

مدیر عامل و رییس هیات مدیره -

 

سامانه های مشارکتی

نظر سنجی

شکایات

تاریخ به روزرسانی:
1402/02/19
تعداد بازدید:
24018
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal