دسته بندی مطالب
پاسخگویی به بیش از 12هزار تماس مردمی باسامانه 121 توزیع برق مرکزی
مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از پاسخگویی به بیش از 12هزار تماس مردمی باسامانه 121 طی دو ماه اخیر همزمان با شیوع ویروس کروناخبرداد.
مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از پاسخگویی به بیش از 12هزار تماس مردمی باسامانه 121 طی دو ماه اخیر همزمان با شیوع ویروس کروناخبرداد.

مهندس فریدون حاتمی افزود: با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا پایان فرودین ماه سال جاری ،اپراتورهای مرکز121شرکت به 12هزار و 300تماس پاسخ داده اند.

وی با بیان اینکه پاسخگویی و پیگیری درخواستهای فروش انشعاب و خدمات پس از فروش مشترکین دراسفند ماه سال 1398 به تعداد 7600 تماس بوده است،افزود: این رقم در فرودین ماه4700 تماس ثبت شده است.

مهندس حاتمی واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست تست لوازم اندازه‌گیری، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمع‌آوری انشعاب موقت و دایم، وصل مجدد انشعاب، اصلاح سرویس انشعاب و نصب مجدد انشعاب از جمله خدمات غیر حضوری عنوان کرد.

وی بابیان اینکه به 1800پیامک مردمی طی دو ماه اخیر پاسخگویی شده است، افزود : مشترکان می‌توانند هرگونه گزارش از قبیل مشکلات شبکه برق، قطع روشنایی معابر، انشعابات غیر مجاز، عملکرد مامورین و سایر امور را به سامانه شبانه روزی پیک به شماره 10001000121 پیامک کنند.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود:.ارتقای تکریم و جلب رضایت و ارائه خدمات با کیفیت و به موقع به مشترکین، صرفه جویی در هزینه هاورسیدگی موثر به درخواستها، شکایات و پیشنهادات مشترکین از جمله اهداف امور خدمات غیرحضوری این شرکت است.

تاریخ:
1399/02/07
تعداد بازدید:
1349
منبع:
Powered by DorsaPortal