مهندس فریدون حاتمی افزود: با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا پایان فرودین ماه سال جاری ،اپراتورهای مرکز121شرکت به 12هزار و 300تماس پاسخ داده اند.
وی با بیان اینکه پاسخگویی و پیگیری درخواستهای فروش انشعاب و خدمات پس از فروش مشترکین دراسفند ماه سال 1398 به تعداد 7600 تماس بوده است،افزود: این رقم در فرودین ماه4700 تماس ثبت شده است.
مهندس حاتمی واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست تست لوازم اندازهگیری، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمعآوری انشعاب موقت و دایم، وصل مجدد انشعاب، اصلاح سرویس انشعاب و نصب مجدد انشعاب از جمله خدمات غیر حضوری عنوان کرد.
وی بابیان اینکه به 1800پیامک مردمی طی دو ماه اخیر پاسخگویی شده است، افزود : مشترکان میتوانند هرگونه گزارش از قبیل مشکلات شبکه برق، قطع روشنایی معابر، انشعابات غیر مجاز، عملکرد مامورین و سایر امور را به سامانه شبانه روزی پیک به شماره 10001000121 پیامک کنند.
مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود:.ارتقای تکریم و جلب رضایت و ارائه خدمات با کیفیت و به موقع به مشترکین، صرفه جویی در هزینه هاورسیدگی موثر به درخواستها، شکایات و پیشنهادات مشترکین از جمله اهداف امور خدمات غیرحضوری این شرکت است.